نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ال ماتادور چمدان هایش را بست

ال ماتادور چمدان هایش را بست

 

سریع، قوی، فرصت‌طلب، پر تلاش، تکنیکی، قد بلند، بازی هوشمندانه با توپ، قوی در نبردهای هوایی، خستگی‌ناپذیر، پر قابلیت در بازی با پا و سر، توانمند در بازی در موقعیت‌های تهاجمی مختلف و خونسرد در محوطه جریمه مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که باعث شده از ادینسون کاوانی به عنوان یک مهاجم «مدرن» در دنیای فوتبال یاد شود؛ بازیکنی که رسانه‌ها در روزهای اخیر از زیرنظر گرفتنش توسط یوونتوس خبر می‌دهند. با این حال به نظر می‌رسد این بازیکن گزینه سوم بیانکونری برای خط حمله‌ این تیم به حساب می‌آید و تنها در صورت ناکامی آنها در دست‌یابی به اهداف اول و دوم‌شان به پای میز مذاکره با غول‌های تورین خواهد آمد.

 

از اسپانیا خبر می‌رسد که پس از منتفی شدن پیوستن کاوانی به بنفیکا او می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای جاینشینی گونزالو هیگواین در یوونتوس باشد. رسانه‌های اسپانیایی با اشاره به درخواست 8 میلیون یورویی این بازیکن، مبلغ مورد نظر سیاه و سپیدپوشان برای انجام این انتقال را 5.5 الی 6 میلیون یورو عنوان کرده و با یادآوری درخواست 10 میلیون یورویی کاوانی در پی‌اس‌جی و کاهش آن تا مبلغ 8 میلیون یورو ابراز امیدواری کرده که توافق میان فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی یووه) و والتر گوگلیلمونه (مدیر برنامه‌های کاوانی) دور از دسترس نباشد.
در ایتالیا، خبرنگاران Calciomercato اما به خوش‌بینی همکارانشان در اسپانیا نیستند و مدعی‌اند کاوانی به جز دستمزد 8 میلیونی خواهان ثبت قراردادی 3 ساله به اضافه پاداشی چشمگیر در هنگام امضای قرارداد است؛ درخواستی که مانعی جدی برای ترغیب بیانکونری در راه جذب این مهاجم 33 ساله و اروگوئه‌ای خواهد بود.
جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس Sky Sport نیز که چند روز پیش به عدم تمایل ادینسون کاوانی در پیوستن به یووه به خاطر احترام به طرفداران ناپولی خبر داده بود، بار دیگر با توضیحاتی بیشتر عنوان کرده که خاطره آقای گل شدن با لباس آبی‌پوشان بندر ناپل در رقابت‌های سری آ، قهرمانی به همراه این تیم در کوپا ایتالیای فصل 2011‐2012 و سه فصل همراهی با پارتنوپیایی‌ها در فوتبال ایتالیا بر انگیزه‌های کاوانی در پیوستن به یووه تأثیر گذاشته هرچند شور و هیجان بازی برای بیانکونری نیز در وجود او انکار ناپذیر است.

 

ادینسون کاوانی که سابقه 7 فصل حضور در رقابت‌های سری آ را در کارنامه ورزشی‌اش دارد پیش از این در سال‌های 2007 تا 2013 بازیکن پالرمو و ناپولی بوده و جمعاً 141 گل نیز برای این دو تیم به ثمر رسانده است. او هفت فصل بعدی فوتبالش را به همراه پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد و موفق به زدن 200 گل برای این تیم در رقابت‌های مختلف شد.

 

گفتنی است به جز ادینسون کاوانی از لوئیز سوارز، آرکادیوش میلیک، ادین ژکو و رائول خیمنز به عنوان گزینه‌های مورد علاقه یوونتوس برای جانشینی گونزالو هیگواین در رسانه‌ها یاد می‌شود. با اینکه این بازیکن آزاد چمدان‌هایش را بسته و تنها در انتظار گرفتن بلیط است، تورین یکی از مقصدهایی است که پرواز او می‌تواند در فرودگاهش به زمین بنشیند. با اینکه پیوستن کاوانی به یووه در این روزها یکی از تیترهای اصلی رسانه‌های ورزشی در اروپا است و گزینه‌ای جذاب‌تر از سایرین به نظر می‌رسد اما یووه تنها در صورت عدم توافق با سایر گزینه‌هایش به سراغ «اِل ماتادور» خواهد رفت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: